Оголошення!!! У зв’язку з карантинними заходами ЛМКП «Львівтеплоенерго» пропонує усім споживачам отримувати консультації з надання чи оплати послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання дистанційно – по телефону чи онлайн.
У зв’язку з карантинними заходами ЛМКП «Львівтеплоенерго» пропонує усім споживачам отримувати консультації з надання чи оплати послуг з централізованого опалення та гарячого водопостачання дистанційно – по телефону чи онлайн. Усі звернення ми прийматимемо за телефонами:
Абонентський відділ: прийом показників лічильників, розрахунки з населенням
+38(032)229-30-05 (для стаціонарних телефонів)
+38(063)321-00-63
+38(067)670-58-74 (для дзвінків з мобільного)
Дзвінки приймаємо понеділок-четвер з 08.30 до 17.15 год, п’ятниця з 08.30 до 16.00 год.
Диспетчерська служба: звернення щодо відсутності теплопостачання та гарячої води, неналежної якості послуг тощо
+38(032)260-33-16 (для стаціонарних телефонів);
+38(063)041-62-31
+38(063)041-62-24 (для дзвінків з мобільного). Працюють цілодобово.
Юридично-претензійний відділ:
+38(032)295-85-02
Дзвінки приймаємо понеділок-четвер з 08.30 до 17.15 год, п’ятниця з 08.30 до 16.00 год.
Також для надання та отримання інформації зі споживачами працюватимуть наступні електронні адреси:
Для юридичних осіб:
Шевченківський район – rebycjka_zorjana@lte.lviv.ua
Франківський район – girnjak_oksana@lte.lviv.ua
Сихівський район – olyapetrychkovych@ukr.net
Галицький район – kuryljak_lida@lte.lviv.ua
Личаківський район – sokil_oksana@lte.lviv.ua
Для фізичних осіб (мешканців):
lmkplte_zbut@ukr.net
Для подання показників приладів обліку теплової енергії: