Показники якості телекомунікаційних послуг
ЛМКП «Львівтеплоенерго»
№ з/п |
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
|
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) |
Досягнутий рівень у 2019 р. |
Запланований рівень на 2020 р. |
|
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час |
% |
не менше 90 |
93 |
93,5 |
|
Відсоток справних таксофонів |
% |
не менше 90 |
- |
- |
|
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час |
% |
не менше 65 |
82,5 |
83 |
|
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше 1 |
0,07 |
0,07 |
|
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів |
% |
не більше 10 |
2 |
2 |
|
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів |
% |
не більше 5 |
2,5 |
1 |
|
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора. |
% |
не менше 95 |
100 |
97,7 |
|
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) |
% |
не більше 5 |
0 |
1,5 |
|
Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови |
% |
не менше 85 |
99 |
99 |