ЛМКП «Львівтеплоенерго»
«Львівтеплоенерго»
       Львівське міське комунальне підприємство


тепло та затишок у Вашому домі
Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП «Львівтеплоенерго» за 2017р.

з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення

 

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень  у 2017р

Запланований рівень на 2018р.

1.    

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

93

93,2

2.    

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90

-

-

3.    

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

81

82

4.    

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,09

0,08

5.    

Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів

%

не більше 10

3

2

6.    

Відсоток неуспішних викликів для міських викликів

%

не більше 5

1

1

7.    

 Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора.

%

не менше 95

97

98

8.    

Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)

%

не більше 5

1,8

9.    

Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови

%

не менше 85

99,1

99

 



  Повернутись