ЛМКП «Львівтеплоенерго»
«Львівтеплоенерго»
       Львівське міське комунальне підприємство
тепло та затишок у Вашому домі
Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП «Львівтеплоенерго» за 2016р. Переглянути

з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення

 

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень  у 2016р

Запланований рівень на 2017р.

1.    

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

93,0

93,3

2.    

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90

-

-

3.    

Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік

 

не більше 0,2

0,12

0,1

4.    

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

78

80

5.    

Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік

 

не більше 0,8

0,65

0,6

6.    

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,1

0,1

7.    

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

%

не більше 1

0,75

0,8

8.    

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

%

не більше 1

0,65

0,5

 



  Повернутись