№ з/п |
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
|
Одиниця виміру |
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) |
Досягнутий рівень у 2016р |
Запланований рівень на 2017р. |
1. |
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час |
% |
не менше 90 |
93,0 |
93,3 |
2. |
Відсоток справних таксофонів |
% |
не менше 90 |
- |
- |
3. |
Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік |
|
не більше 0,2 |
0,12 |
0,1 |
4. |
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час |
% |
не менше 65 |
78 |
80 |
5. |
Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік |
|
не більше 0,8 |
0,65 |
0,6 |
6. |
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) |
% |
не більше 1 |
0,1 |
0,1 |
7. |
Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування |
% |
не більше 1 |
0,75 |
0,8 |
8. |
Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування |
% |
не більше 1 |
0,65 |
0,5 |