ЛМКП «Львівтеплоенерго»
«Львівтеплоенерго»
       Львівське міське комунальне підприємство
тепло та затишок у Вашому домі
Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП «Львівтеплоенерго» за 2015р. Переглянути

 

з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення

 

Одиниця виміру

Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)

Досягнутий рівень  у 2015р

Запланований рівень на 2016р.

1.    

Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час

%

не менше 90

92,7

93,5

2.    

Відсоток справних таксофонів

%

не менше 90

-

-

3.    

Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік

 

не більше 0,2

0,16

0,15

4.    

Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час

%

не менше 65

0,85

0,8

5.    

Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік

 

не більше 0,8

0,6

0,6

6.    

Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності)

%

не більше 1

0,1

0,1

7.    

Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування

%

не більше 1

0,8

0,8

8.    

Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування

%

не більше 1

0,45

0,5

 



  Повернутись